Benzinpusztító kompresszoros V8 helyett hangtalan villanymotor a legújabb Chevrolet-ben
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
A két és fél méternél is rövidebb Microlino első példányait már meg is lehet rendelni.
A méretes napelemmel szerelt, tisztán elektromos hajtású újdonság hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
A hétvégén ingyenesen látogatható a mogyoródi versenypálya, ahol nincs hiány hazai pilótákból, benzines és elektromos versenyautókból, illetve hatalmas dízel versenykamionokból.
Egy németországi felmérés azt mutatja, ha elég sokat mennek a villanyautóval, és elég sok állami támogatást kapnak rá, már gazdaságosabb a benzinesnél.
A Gyálon közlekedő buszt USB-töltőkkel is felszerelték.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Michelisz Norbert benzines és elektromos versenyautóval egyaránt rajtvonalhoz áll a mogyoródi aszfaltcsíkon.
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
A Seatból kivált spanyol márka ilyennek képzeli el a közeljövő kompakt elektromos autóját.
A sanghaji központú vállalat, amelyet régóta nagy Tesla-riválisnak várnak, nálunk gyártaná az elektromos autóit kiszolgáló akkumulátorcsere-állomásokat és töltőoszlopokat.
A közel 500 lóerős teljesítményű elektromos autó remek vezetési élménnyel kecsegtet.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
A német gyártó hazai kínálata négy új tisztán elektromos modellel bővült.
A szlovák Sygic navigációs szoftverében már 460 ezer olyan töltőállomás szerepel, ahol elektromos autókat lehet tölteni.
Megállíthatatlanul terjed a villanyautózás, ezzel együtt pedig egyre több töltőoszlopra van szükség Magyarországon is. Már ott tartunk, hogy érdemes megfontolni az irodaházak parkolóinak töltősítését, a vállalatoknak pedig az e-autós flotta kiépítését. Milyen lépésekből állnak ezek a fejlesztések, és milyen költségekre kell számítania annak, aki ilyesmire adja a fejét?
Elsősorban biztonsági okai vannak a rendelkezésnek.